04 October 2011

Nasi Ayam 3 Rasa

Salam Blogger♥♥♥
Pernah blogger² makan nasi ayam 3 rasa...Nie ade cite dari fiq mengenai Nasi Ayam 3 Rasa


Aku dengan Shuk tengah lapar sangat ni....

Datang pelayan kedai tue...

Pelayan : Minum ape...bang?

Aku : Kopi O Ais

Shuk : Sama la...

Pelayan : Makannye...?

Aku & Shuk : Ape yang Specel kt sini..??

Pelayan : Macam² ade...Paling Specel Nasi Ayam 3 Rasa

Aku : Ok..Buat 2 set...

Pelayan itu berlalu...Selepas 5minit...

Pelayan : Ini yang encik order...

Aku & Shuk : TQ....

Dalam menikmati hidangan...Shuk bertanya

Shuk : Ape yang specelnye nasi nie...Aku rasa biasa je cam nasi ayam lain

Aku : Ntah la..Aku xda rasa ape yang sepecelnye....

Kami menghabiskan makanan tadi dan bangun hendak beredar...Semasa membuat bayaran Shuk bertanya kepada penjaga kaunter bayaran....

Shuk : Ape yang sepecelnya Nasi Ayam 3 Rasa...

Adik Kaunter : Sepecelnye bila abang² makan..Abang² akan dapat merasa 3 rasa yang berbeza...iaitu          RASA NASI...RASA AYAM & RASA SUP..Tue la 3 rasa..

Kami berdua berpandangan sesama sendiri.....

P/S : Bila difikirkan balik betul ape yang adik kaunter 2 cakap..kalu nasi ayam mesti la ade ketiga² rasa 2..kalau x mesti xpanggil nasi ayam...Sama ada kami terkena atau pon kebetulan nama nasi 2 cam 2 untuk promosi perniagaan...jawapannya blogger fikirkan sendiri la...

Cerita asal oleh : Shuk

No comments: