22 January 2013

Entry Awal Pagi Dari Hati


Salam Hari Selasa

.....

Macam mana aku nak mulakan post ni ek???

Semalam : lokasi kedai makan : 2 kawan + 1 blogger dinner sama² : wah.....

kawan² ni kata la...yang hang hari ni sebuk sangat update post sampai 2entry hari ni apa kes...Post pon benda yang nak sama..

Blogger masih sabar menyuap makanan dan mendengar apa yang kawan² kata...

Kawan² tambah lagi macam nasi tambah... Ka hang nak 'femes' macam blogger² lain yang dah hebat 2... wei hang sedaq la... Hang punya blog 2.. bukan hebat 'tara' mana pon..

Blogger panas....Hg ada blog ka kawan²....

Tak da pon...Kami tak minat benda² lagu ni....kawan² jawab slumber

Sekurang²nya aku da..hg apa ada...Tau kutuk...Kot nak bagi semangat..Blogger bangun letak RM5 dan terus blah dengan hati yang AGAK PANAS la.....


ERM.....

Mungkin blogger pernah mengalami kritikal macam ni. Ada kawan suka kondem kita yang baru nak naik. Aku sebenarnya bukan nak kejar tittle 'femes' 2... Aku buat blog ni sekadar suka² untuk meluahkan apa yang aku fikirkan, bayangkan dan mahukan...Tak pernah la nak jadi sehebat blogger yang boleh buat income dengan berkarya di alam maya ni... Mungkin dah rezeki mereka dalam bidang penulisan macam ni... Aku pon ada hasil dari uasaha aku sendiri.. Aku bersyukur dengan apa yang aku ada..

So...

Bukan tittle yang aku kejar..Just for fun ok!!! Sekadar mengisi masa yang ada.. Mungkin dengan cara ini aku dapat luahkan apa yang aku rasa.. Kalau aku ikutkan kepanasan suasana semalam 2.. Mungkin meja makan 2 terbalik la... Jadi kawan² yang bertanya,syukur aku bangun dan blah dari situ semalam. Biar la nak kata aku ni 'sentap' ka apa ka terpulang pada kawan² nak judge macam mana.

Akhir kata dari aku...

Respect Hasil Karya Orang...

Assalamualaikum W.B.T

No comments: